30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, november 14, 2008

Hoppsan

Nun dann, so ..
Dann habe ich gewaschen und alle mit wenig sozialen Stockholm heute.
Jetzt gibt es nur eine Dusche und dann zur Arbeit gehen. Wagen wir hoffen, dass für eine kurze Nacht heute Abend? Ich kenne keine Möglichkeit für sie heute.
Müde wie Hölle bin ich auch.

Blau.

Svenska; Jamen då så.. Då har jag tvättat och vart lite social med Stockholm idag. Nu återstår det bara dusch och sen åka till jobbet. Vågar man hoppas på en kort kväll ikväll? Jag känner inte alls för det här idag.Trött som fan är jag också.

Blä.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aj lööööv jo som ååååårkar höra på mitt pladder när jag har storpanik.....

*kram*

//filuran

513andersson sa...

Jag orkar nästan allt som har med mina vänner att göra vet la du?
Kram