30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, november 15, 2008

Lördagssvammel

Det är vansinnigt svårt att lösa Melodikrysset när man vaknar i fosterställning med huvudvärk kl 10:30.. Kanske tar det sen dåda. Kanske.

Minsann har jag inte hittat ett annat "offer" att slänga lystna blickar efter..? Det gick att prata med henne också. =) Bra där.

Blev bortbjuden på middag idag. Trevligt. Då blir det fisk imorrn istället. Lax med potatis. Kan säkert bli ett glas vitt till den. Gottigt.

Lördagsmys med lilla T ikväll. Kanske kommer en filmrecension imorron då.

Dagens kramar och rosor går till Cam och Filuran för deras überjävliga fredag. Det är inte roligt när det är jobbigt.

Vi skulle ju vart i Borås idag, jag och lillan. IF får helt enkelt klara sej utan vårat stöd. Går säkert bra, det är ju masinvasion i Borås , så det är en herrans massa blåvita fans där. Synd att vi inte fick vara med. =(

Kämpa, Leksand.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker liten om hockey eller tycker hon om det för att pappa tycker om det? Jag kämpar förgäves verkar det som både med hockey och rock. :( :(

Kram

513andersson sa...

Hon säger att hon gillar hockey och då är jag så dum att jag tror på det. =)

Då har inte fröken drillat pojkarna tillräckligt bra. Gör om, gör rätt... ;)

Kram