30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, november 25, 2008

Drömmar

Alltså, det här med drömmar.. Imorse trodde jag nästan att jag börjat med riktigt tunga droger, eller vad säger ni om den här drömmen jag hade inatt;?

Jag befinner mej i en simbassäng ihop med lillan och hennes klasskamrater. Bassängen är lite konstig, den är nämnligen bara 4 x 4 m och sex, sju meter djup. I bassängen kom man genom en lucka i väggen strax ovanför vattenytan och skulle man upp fick man klättra på en repstege till ett hål i taket, bara två meter från ytan.

Vad tror ni?
Håller jag på med svamp utan att jag vet om det?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa sök en läkare för fan det låter inte helt ok om jag får säga så.
Kramis

Anonym sa...

All svamp är ätlig, men vissa äter man bara en gång.....

Anonym sa...

Låter ju som du tagit ngt.. ;)
Pia

513andersson sa...

Men vaffan..? Kan ni inte försöka vara lite seriösa för en gångs skull?

;)

Linda sa...

Jag tror att du har en dröm du vill besanna!!! Jag tror nämligen att du vill va mä i Fångarna på fortet!!!
Kan de ligga nåt i de?
Kram från drömtydaren.... ;-)

513andersson sa...

Det där måste vara nåt väldigt långt inne i mitt undermedvetna då jag nog aldrig haft en dröm om att vara med i '"Fånarna" på fortet'.

Tack ändå för svar.
Kram från förvirrad.. =/