30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, november 26, 2008

Pension, julklapp och trattar..

Idag har jag vart på ett möte och lagt om mitt pensionssparande. Mycket siffror och så blir det, uppgångar och en viss del nedgångar, men jag ska bli en glad pensionär var det tänkt. =)

På vägen hem hämtade jag ut lilla T's julklapp på den sk "Posten".. Gick därifrån 670 spänn fattigare, men en mössa och glad dotter rikare. Man måste hålla sej varm om huvet i dessa tider, och om hon är glad så är jag glad, sen får det kosta vad det vill. Mössan är alltså till mej, dottern får en tröja. =)

Ikväll blir det vinst igen för di blåvita från Siljan south. =)
5-2 hemma mot Björklöven. Tror jag.
Forza, IF.

Tänkvärt;
Bättre en ratt i din Taunus än en tratt i ditt anus.

=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är denna (f)ordlek möjligen bero-
ende på en uppväxt i baksätet på en Ford Taunus???

513andersson sa...

Näe, jag fick den berättad för mej.