30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, november 23, 2008

Inget att göra?

Gå ut och gå! Det gjorde jag. Länge..
4,2 km37;39.. ingen bra tid, iofs, men det var planerat så. Huvudsaken är att man rör på sej heter det, ju. Sen blev det 4,2 km till 38;39 och avslutade med ett varv på
2,3-slingan. 21;50 tog den.
Summan av kardemumman; 10,7 km1:38;00.
Fåck, ajm godd. Visst var jag förtjänt av en pizza då?
Japps, det var jag. =)

Den åt jag hemma hos lilla T samtidigt som vi såg på det där 'Ensam mamma söker (desperat efter nån att dela livet med').. =/ Gyyyd, vad jobbigt det är. Hur många olika låtar hör man början på egentligen? Jag tappade räkningen efter 10 minuter tror jag. Nä, fy fasen säger jag.
Har jag berättat att jag minsann kände en av de desperata mammorna från förra säsongen? Jojomänsan.. Hånglade gjorde vi nog också. ;)

Jaha, vad händer nudå?

Inga kommentarer: