30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, november 12, 2008

Disponible mercredi, en effet

Jaha, då sitter jag här hemma då när jag egentligen skulle vara på väg till Malmö idag.
Prämiärmatch i Percy Nilssons nya skrytbygge idag, ju. 13.000 åskådare och utsålt sägs det.
Hoppas sannerligen att IF kan ta sej samman och vinna igen, det var ju ett tag sen nu. Enligt vissa började det gå grus i maskinen när Jackman och Doell anslöt till truppen. Jag ser det mer som slumpmässigt, då båda två har producerat och gjort mål. Expressen tror dock på Leksandsseger. =)
Hoppas, hoppas, hoppas.. TV4+ kl. 19:00 är det som gäller iaf..
Jag har köpt en flaska glögg idag. Den ska vi provsmaka sen. =)
Blossa Glögg 08, 15%, 750 ml och 79 spänn. Art.nr. 96515

När jag köpte en GT och tillhörande TV-tidning förra onsdagen så fick jag en Italiano kokbok på köpet. Idag medföljde en bok om det franska köket, minsann. Espérons qu'il y est plus que juste des escargots, cuisses de grenouilles et de l'ail dans baguetter il. Fördomar? Inte jag, inte. ;)

Förberedelse av onsdagens mat nu dåda. Det blir förstärkt pyttipanna. Damsällskap i form av lilla T. =)

Hockeymys sen.

Inga kommentarer: