30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, september 27, 2008

Lite av varje

God damn, jag är uppe kl 8 en lördag och mår jättebra. Ja, förutom att det snörvlas lite än, men med tanke på att det blev vinsipp igår så..

Av hockeyn igår blev det inte mycket. Jag var med till mitten av första perioden, sen somnade jag. En kombination av lite sömn två nätter i rad, vinsipp, massa mat och två ointressanta lag som möttes. Vaknade när det var typ fem minuter kvar och såg slutet. Kommentatorerna sa att det var en bra och spännande match, så det var det nog då.

Jag läste i tidningen igår att Kung Lundell är ute på sin avskedsturne nu också.=(
4-5-6 november spelar han i Göteborgs konserthus. Det känns lite främmande. Det ska ju vara i Trägårdsföreningen en lördagskväll i augusti man ska se honom. Men, men.. Det blir kanske till att ta ledigt från jobbet då iom att 6 november är en torsdag. Det är visst unplugged också.

27 september idag då..
Jahn Teigen fyller 59 år idag. Grattis, grattis, som Loket skulle sagt.

Det är dessutom 22 år sedan Metallicas basist Cliff Burton avled i en buss vid Dörarp, mellan Ljungby och Värnamo. Det var väl också ett ställe att dö på.. =/

Sippar morgonkaffe, lyssnar på Ring så spelar vi och inväntar Melodikrysset. Hoppas det är lätt idag. Förra veckan la jag ner vid halvtid för det var en sån sketomgång..

Formel 1-kvalet idag också. =)

Man kanske skulle ta och fixa sina räkningar den här månaden också?

Inga kommentarer: