30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, september 27, 2008

F1, "elithockey" magont och saknad

Vad trevligt det verkade med kvällsrace i Formel 1.. =)
Men vad mycket lampor dom hade satt upp! Hur många som helst, ju. Undrar vad dom boende i Singapore egentligen tycker om att det dånar fram F1-bilar på gatorna kl 22 en lördagkväll?
A-ja, det struntar väl Bernie i, tror jag.
Dagens roligaste feltryck hittade jag i min TV-tidning, iaf.
TV6, kl 13:55 Formel 1, Singapores GP, träning. Direkt från Italien.
Aj då, om man säger så..

Aj då säger nog Frölundafansen idag också, efter ytterliggare en förlust i elitserien. =)
Tre poäng efter sex spelade matcher. Uselt var ordet, sa Bull.

Snoreriet har nästan gett med sej, men nu har jag fått satans ont i magen istället. =/
Precis där revbenen delar på sej. Vad är det som sitter där?
Håller jag på att dö?
Jag har tagit en samarin, vi hoppas det går över snart.

Jag saknar ett gäng uppdateringar bland bloggre runt om i landet.
Trollet, Tuben.. Cam är utomlands, så det är befogat att inte uppdatera..
Emell, jag tänker på dej..

Häpp, ett litet glas vin till, sen är det sängen som gäller.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har ett gilltigt skäl jag har en dotter som har spelat fotboll på jätte borta plan liksom. kommer åter med mina uppisar snart kanske.
kram

Anonym sa...

Magont, låter ej bra.. Precis unnder revbenen o mitt på ligger övremagmun.. Har själv haft ont där o då hade jag magsår.. Roligt va?! Tror inte att vin gör de bättre.. =) Följ vad du äter lite o kolla om du får ngr samband till vis mat om du får de så har du kanske lite början till magkatarr.. Hoppas jag inte förstört din söndag nu då... Pöss på dig!
Matt i pälsen= trött
Har länkat dig på min hemsida, hoppas de ej gör ngt?
Krya på dig sjukling!

513andersson sa...

Trollet; Jag vet att dottern sparkat boll, men inte att hon gjort det i f e m dar.. Och att hon spelar än.. ;)
Pöss ändå. Det är snällt att du läser iaf.

Pia; Vin hjälper mot det mesta. Magontet gick över, eller så var det min samarin jag tog igår.
Magkatarr har jag inte tid och lust med. Du försör aldrig mina dagar, snarare tvärtom..
Pöss på dej också.