30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, september 26, 2008

Tvätt, disk, snor, hockey, F-1, 26 september och lite rejs på det... =)

Idag har jag tvättat och snorat. Jävla förkylning. =/
Och vart på Bolaget. Herreguuuud, kockan är ju långt efter 14 så det måste vara legitmt att hälla upp ett glas viiin nu då'ra?
Jag gör det ändå. *busig* ;) Jag har lite att plocka med här innan hockeyn börjar vid 19-rycket. Det kanske blir roligare att plocka och diska med lite vin innanför västen.. Och laga mat ska vi ju inte tala om.. Vad roligt det är när man kan sipppa vin under tiden. =) Me like.

Hockey, ja.. AIK Södra mot Siljan North ikväll.. =/ Håhåjaja, i brist på annat så får det la duga.. Hoppas det blir många mål iaf. HUR skoj är det med matcher utan mål?
Är det en trist match så finns det filmer här att titta på. Har köpt på mej några stycken.
Nä, inga SÅNNA filmer!

F1 i helgen också.. Med kvällsrace, dessutom. Tänk vad makt kan göra.
Den lille negern var tydligen snabbast på dagens fria träning såg jag. Kvalet imorrn blir spännande, då det är en så ny bana så ingen har varvrekordet än.. =)
Risk för regn också läste jag. Spännande var ordet, sa Bull. A-ja, vi får se imorrn..

Gissa vad som hände idag för exakt 52 år sen? En glutt på Wikipedia ger svaret..
Filmkrönikan har premiär i TV, programledare då: Arne Weise.
Tiden går, som sagt. Arne hänger ju med än.. =)

Jag vill bli kvitt mitt snoreri nu. Jag vill kunna dra på mej mina Asics GT 2120 och promenera, jag vill inte vara sjuk. :ynk:
På söndag är det rejs igen, denna gång i jävla Vänersborg.
Hoppas det är torrt så det blir slicks..

Keep on racing..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars lillebror som är sjuk.

Här på Tjörn har vi fått en valp hux flux !!!
Lisa hade 2 valpar i magen fast det inte syntes något på ultraljudet.
När du är frisk kan du och Lillan komma och titta på underverket.

Drick mycket vin. Det ska jag göra !!!
Krya på dig

Kram från syster yster

513andersson sa...

Iiiihh.. Va gölligt.
Lördag, kanske? Jag ringer sen.
Kram tillbaka.