30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, september 23, 2008

Förkylt?

Jaha, så har man snart åkt på en släng av förkylning igen. Började känna av det igår kväll på jobbet, vaknade imorse med lite ont i halsen och värk i bröstkorgen.
Åkte till Apoteket för att inhandla lite förnödenheter såsom hostmeducin, Strepsils, Panodil, samarin och en febertermometer. Det vart dyrt.
Febertermometrar äro icke billiga såg jag. 129 spänn.
Dessutom hade dom en drive på apoteket nu, om man handlar fyra eller flera varor så fick man en bok.
13 dygn i rymden efter 14 år på jorden av Chrille Fågelsång.. =/
Håhåjaja, jag läser ju inte ens böcker.

Nån som vill ha den?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill ha boken. :)

Anonym sa...

Kunde ju ha blivit MITT pris i din tävling vet du????

;)

Anonym sa...

Krya på dig! O smittas inte, har ej tid, råd lr ork att bli sjuk..

513andersson sa...

@ sollan; Du får den.

@ trollet; Dög inte det priset du fick i min tävling? Va? Va? VA? ;)

@ Pia; Vi brukar ju inte vara så nära varandra så det smittas..