30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, september 22, 2008

Hurtigbulle, del XI

Same, same, but different..
Den här gången värmde jag upp med den korta slingan istället för att avsluta med den.
2,3 km på 20;12.
Sen den långa slingan, 4,2 km på, håll i Er nu, 34;41. Sanslöst bra. =)
Där har man nåt att bita i om man ska slå den tiden.

Jag är svettig och äcklig.
Nu ska jag duscha.

Förresten, vart har alla kommentarer tagit vägen?
Bara Pia som kommenterar nu,juh..

Nu, marsch mot duschen. 1-2, 1-2, 1-2

Arbetsvecka är glädjevecka. Ibland.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till nytt rekord! Snart börjar han springa oxå.. ;)
Nu ska jag sova e ap trött efter body pumpen.. Natti, natti o händerna på täcket!! O alla ni som läser Cristers blogg skärpning, komentera de e ju så kul o läsa folk komentarer..

Anonym sa...

Jaha det tycker ni att det är men det verkar ju som om det inte behövs mer att skriva för det är ju alltid redan gjort.

TROLLET sa...

HI
Klart att man skriver på denna med jag har ju snart fullt upp att skriva kommentarer på andras bloggar men nu har jag i allafall hunnit med att skriva på min egna bra va??????

ha det så bra så höres vi kiss kiss

513andersson sa...

@ Pia; Springa ska han inte göra sa jag ju.
Och man blir trött efter bodypump, om man håller på länge.. ;)

@ anonym; Va?
Dessutom hatar jag folk som inte vågar skriva sitt "namn"..

@ trollet; Tack för det. Både för att du läser, skriver själv och klottrar lite här.
Som jag skrev i din blogg, ett litet kick-in-the-ass på maken kan vara bra..
Pöss tebax, vettu.