30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, september 24, 2008

Tiden går..

Frukosten bestod idag utav Quilla Simplex, nässpray och Strepsils.
Jag ska givetvis äta annat också, men jag fick börja med det.
Tog tempen precis. 36,5 blev det. Då har jag ju inte feber iaf. =)
Lite snörvlig är jag och rosslig i halsen. Tanken var att det skulle promeneras idag, men det är nog smartare att vara inne idag och kurera sej så man är fit inför helgen.
RS i jävla Vänersborg på söndag, minsann. Så nu sitter jag här med tjocktröja och duntofflor på mej.

Ikväll tar Leksand tre poäng till, ba' så ni vet. Match hemma i Ejendals mot gris-Borås.
TV4 Sport kl. 19:15. Blir till att ladda videon då, iom att man är på jobbet då, och inte har nån radiotruck. =(

Tre månader till julafton idag då'ra.
Tiden går.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har inte Volvo råd med "radio-
truckar?" Dåligt......

513andersson sa...

Hade du gått tre miljarder back på ett år så hade inte du heller pririoterat en radio.. ;)
Skoja ba'.. Det är bara vissa truckar som har radio, och en sån hade jag inte. På måndag har jag det. Så nu vet du det.