30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, mars 21, 2011

Allt verkade ju så bra..

..men sen gick nåt snett. Av mina planerade sju rätt på lördagens V75 från Jägersro, som skulle göra mig jätterik... ..blev det bara fyra rätt. Jag skyller på att jag litade för mycket på Radiosportens Uno Hedin och hans tips. Själv är bästa dräng heter det ju..
Sjuorna gav för övrigt bara 1.223 spänn. Sex rätt belönades med 28 kronor, och ingen utdelning på fem rätt. Nya tag en annan dag.

2 kommentarer:

Tina Högman sa...

I know the feeling... Jag och stryktipset du vet... Hade 12 rätt, hade spelat en 64 raders. Vad blir utdelningen? 58 spänn...

513andersson sa...

Men fasen, vad surt..
Grattis till tolvan, iallafall. =)