30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, januari 07, 2011

Liten bartömning..

Jeez.. Jag är helt slut. Träningsvärk i benen, och hur mina magmuskler kommer må imorrn efter allt skottande kan man bara ana än så länge..
På måndag börjar mitt nya, lite sundare, liv, så idag är väl nästan sista dagen man kan unna sig ett litet glas vin i TV-soffan också. Jisses, vad är det jag har gett mig in på?

5 kommentarer:

Tina Högman sa...

Ja det bästa är att inte ha nåt hemma. Det har jag lärt mej av egen erfarenhet...

513andersson sa...

Det är nog sant, ja.

Anonym sa...

Det kommer att gå bra! Du vill ju göra detta sa du ju. :)

Pia sa...

Tror den här Lillan är väldigt bra för dig! =) ;) =P

Nu är vi många med nytto fasoner på företaget.. =)

513andersson sa...

'Den där Lillan' ? ;)