30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, januari 07, 2011

Lite arbetsdag

Innan klockan var kvart i elva i förmiddags så hade jag fått skotta loss två bilar. Först en grön och sedan min. Helt slut kommer vi till Lillan och skottar rent balkongen från is och snö, så nu har man ju fått motion för en hel vecka.. =/

Julen är nu lite officiellt över på riktigt. Vi pyttipannade upp den sista biten julskinkan, prinskorven, köttbullarna och kompletterade med lite råstekt potatis.
Kaffe på det här nu då, och fortsatt slappande.

Och god fortsättning..

3 kommentarer:

Pappa sa...

Tack D samma. Låt gröna bilar stå kvar i snön, hittas till våren....

513andersson sa...

Det hade minsann icke varit populärt, kan jag säga.

Anonym sa...

Nä det hade det inte. Jag är jätteglad att du skottade fram min bil. Jag lär behöva den innan våren. :)