30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, april 02, 2009

Grattis Borås!

Det gäller att se det positivt i det stora hela. Nu får vi ju åka till Borås till hösten igen. Grattis, grattis. Och till Oskarshamn. Och Nybro. Och Örebro, troligvis. Samt till Växjö.. =(
Nä, det gick inte att ta dom tre poängen hemma mot jävla AIK. Men vilken satans tur AIK har när dom får 1-1-målet. Sen utnyttjar dom sitt powerplay och får sitt 2-1-mål och IF lyckas inte forcera in puckhelvetet i tredje perioden.
Men som sagt, det gäller att vara positiv ibland.
Borås, here we come.
Satans jävla helvete.

3 kommentarer:

TROLLET sa...

Hej hopp
Nu var det länge sen jag skrev här hos dig så jag tar mig några minuter och kladdar ner några rader då.
Hoppas att allt är bra när hade han tänkt att dyka upp igen här då? Nya färgen vitt och blått ser bara bra ut alltså helt ok.
Ha det bäst
KRAM

Louise sa...

KRAM te bax (även om jag fick ont i magen och mådde illa när jag såg mms:et du skickat!) hoppas du får en fin helg ändå =)

513andersson sa...

La Troll; Dyka upp?
Tja, när vill ni se oss?
Tack.
Kram

Lollo; ;)
Vi ska göra vårat bästa.
Kram