30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, april 03, 2009

Fredagskväll

Lilla T och jag har haft en helkväll vid TV'n idag. Bolibompa, nåt ungdomsprogram och avslutade med Kalle Stropp och Grodan Boll på svindlande äventyr.. Strax efter kl 22 somnade hon. Lita på att det blir ett svindlande äventyr när Kalle Stropp och Grodan Boll ger sig ut för att rädda "Kottefolket" som bor mitt inne i skogen. Tre skumma typer vill ta över hela skogen, men det tänker Kalle och Grodan sätta stopp för. Tillsammans med vännerna Plåtniklas och Papegojan tar de upp den spännande jakten på skurkarna...
Betyg; Fyra kottar av fem möjliga tycker jag att den var värd.
Bild och faktatext från discshop.se

2 kommentarer:

Linda sa...

Hej på dig!
Angående slisket/slusket... Jag vet faktiskt inte hur jag hade reagerat om de hade varit en 10 poängare som gjorde samma sak... Hoppas att du får en bra helg...
Kram L

513andersson sa...

Förmodligen inte på samma sätt som du gjorde. ;)

Kram