30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, mars 21, 2009

En koja i mitt kök

Efter den sena timmens disk i natt så blev jag återigen sittandes vid datorn. Denna gång för nattlig konversation med Filuran i Stockholm, och vips, så var klockan kvart i tre.. Tiden går fort när man har roligt.

Jag blev väckt av lilla T strax efter kl 10. =/ Hon ville att jag skulle titta på hennes koja som hon gjort. Lite undrade jag vad hon gjort kojan av, men väl i köket fann jag svaret. Av lägenhetens alla handdukar. Nästan. Men mysigt var det.

Tvättdag idag, minsann.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahaa så går det när pappa är uppe på nätterna och vaknar inte när lillan gör småbus! Tyckte det var en genial ide hon fick när hon gjort en koja av handukar! =)