30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, mars 21, 2009

Bara en tanke..

Nu har jag bläddrat runt lite på Expressen.se och det händer saker i Leksand, minsann.
Sparkade tränare, huvudsponsorn kräver ny sportchef och dessutom är tillståndet försämrat för Antti-Jussi.. =(
Måtte detta gå bra.
Anledningen till mitt inlägg nu är ju att det är så satans konstigt det här med att det ska sparkas tränare och bytas sportchef i slutet på säsongen. Ingen sa nåt under serielunken, vi vann serien, men nu när kvalserien börjat helt katastrofalt så ska det rullas huvuden.
Jag menar, i höstas när Volvo sålde färre och färre bilar var det ingen som hojtade på Lars Danielssons avgång. Företaget sparkade personalen istället.
Nu vill jag väl inte sparka spelarna, men jag tycker nog inte att dom spelat dåligt, utan bara haft en satans jävla otur. Vi har mött dom tre bästa lagen. Två av dom på bortaplan, dessutom.
Det är sju matcher kvar nu, alltså 21 poäng att spela ihop.

Inga kommentarer: