30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, mars 15, 2009

Deppigt värre.. men lite kul också.

Det är ju jättekul när det roliga är över innan det knappt hinner börja.. Jag tänker då på IF's andra match och andra förlust i kvalserien. Nu är det ju inte helt kört, men det krävs tre-poängare i resterande åtta matcher nu. Man kan ha det bättre som leksandssupporter, jag lovar.
Nästa match är på Hovet i Stockholm mot äckliga KIA och deras vidriga supportrar..

Helgens rajraj var annars helt suveränt. Trevligt folk, god mat, men tyvärr lite "slagsmål" om musiken, som vanligt. Dom yngre vill ha dancemusik, och "vi äldre" lite mera sofistikerad musik.. Kompromissa var ju inte att tänka på heller.
Lördagkväll på Baden blev det också, med underklädesshow, minsann.=) Herreguuuuud. Vet dessa 18-åriga småbrudars mammor vad döttrarna håller på med, undrar jag.

Jag har fått en ny favorit-taxichaufför, också.. =)
Även hon med taxibil 45.. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså, ingen konflikt denna gången. Tvärtom, kanske??

513andersson sa...

Konflikt??
Jaha, du menar den.. Nä, ingen konflikt denna gången. Hon är för bra för det. Tror jag.