30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, februari 18, 2009

Snart helg

Som vanligt när jag kommer hem från jobbet så är det på med text-TV som gäller.I går orkade jag inte, så jag tar nattens inlägg nu istället.
SAAB fick visst vara kvar, iaf ett tag till, men ska bli självständigt den 1 januari 2010. Ska GM då hålla liv i företaget i nästan ett år och... sedan... ? Ja, jag vet inte. Det luktar konstgjord andning, tycker jag. Lägg ner skiten och bygg en racerbana istället. ;) *ironisk*


Peter Forsberg försöker med en comeback inom hockeyn. För vilken gång i ordningen vet han nog inte ens själv. Vad jag vet är att jag är jävligt trött på hans ömmande fot.
Han har ju fått ihop X antal miljoner nu, så varför inte lägga av? Schack är kanske nåt som skule passa istället? Eller bridge.

Äckel-Mora förlorade igår.=) Det är härligt jämt mellan lagen som vill ha den där sista direktplatsen till den stundande Kvalserien. Fyra lag på nästan samma poäng och med typ tre matcher kvar innan det drar igång. Så det ska vara, ju.
IF är på Hovet ikväll. Det finns revansch att ta på packet från Solna. Ett rykte på jobbet gör gällande att det kanske är no production idag. Då kanske man kan kompa ut och hinna hem till matchen?

DAGENS GRATTIS går idag helt och hållet till min älskade Lilla T som fyller 7 år idag.


"Tränaren har pippat mej till stordåd."
Stavfel i DN, angående häckstjärnan Ann-Louise Skoglund. 'Peppat' skulle det vara.

2 kommentarer:

TROLLET sa...

Hej Lillan genom pappa, här kommer en stor kram på din födelsedag från oss här i GILLSTAD, LIDKÖPING Åse, Dennis, Rebecha, Hampus och Chaboo, ;)Hurra, hurra, hurra, hurra

513andersson sa...

=)