30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, februari 03, 2009

När en timme blev två

Det är jättekul när man sover alldeles för få timmar på natten för att man ska jagas upp strax innan 7 på morronen så man är som en zombie sen. Idag vart det en sån dag.
Kl 10 var jag så trött så jag tyckte jag skulle sove en timme. När alarmet ringer så stänger jag av telefonen och ska bara snooza en stund. Då är klockan en bit efter 12 när jag vaknar, och så är den här dagen också helt fucked up.. =/
Imorron ska jag upp vid 5... =(
Ska fika med grannen också, så då kan man ju inte sova, men på torsdag är det sovmorron iaf.. =)

Det är jobb ikväll också. Jippie..


"Fältet tar en sydlig väg norr om Antarktis."
SVT's text-TV om segeltävlingen Whitbread.

Inga kommentarer: