30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, februari 04, 2009

Jag visste det!

Jag visste att det var nåt jag glömde när jag skapade den här månadens omröstning.
Motivering till varför ni sätter det betyget ni sätter. När jag nyssens loggade in så är det två röster, en fyra och en etta. Får man fråga vederbörande varför det är så bedrövligt? Inte för att jag tror på ett svar, men det hade vart trevligt att veta.
Eller är det månne någon som behagar skämta med mej aprilo?

Nåväl, ikväll på jobbet så märkte jag av vissa förändringar som teknikerna hittat på, och jag kan ju säga att det var länge sen jag var så trött efter jobbet som jag var idag.
Gyyyyd, vad jag har kört. Men med lite mer rutin på det där så kommer det att bli ett jävligt bra jobb. Tror jag.

G'natten på Er..


"Nicklas Kulti är borta för barnafödande."
Gunnar Brink, Radiosporten

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är utmanad av mig!

513andersson sa...

En utmaning som jag redan antagit för ett tag sen.

;)

Kram på dej ändå.