30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, januari 06, 2009

Väderomslag, minsann

Igår så var det kallt, typ -10 grader, och idag blev det nästan badväder igen, då tempen visar -1,5.. Was happening, ijenklien?

Inatt till hockeyn öppnade jag min chokladkartong jag köpte igår. Tog fem olika bitar och lyckas hitta två som var såå jävla äckliga. Nåja, det blev ju inget frossande, iaf. Bra där, då slipper jag promenera idag. Det har jag inte tid med heller för...

..idag ska jag, lilla T och hennes ömma moder till Borås för att hälsa på gemensamma kompisar.

Appropå lilla T, vi städade ut julen igår också. Det var gjort på en minut, ungefär.

Sex dagar kvar nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar varför lillans mor är så öm, har Du slagit henne på käften, eller??

513andersson sa...

Nä.