30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, januari 06, 2009

Borås t/r

Borås stod kvar sen senast jag var där.
Hälsade på kompisar vi inte sett eller hört av på länge. Nosade på nybakad bäbis också, drygt fem-sex veckor gammal. Lillan och jag körde bilbana också. =)
Fick kyckling och potatisgratäng, sen var det dags att ta sej in till stora torget. Praktiskt nog så hade dom byggt en skridskobana runt den stora granen på torget, så det var ju bara att hala upp lädret och så fick lillan leka isprinsessa ett tag.
Det började snöa också. Sen brändes det av ett fyrverkeri mitt i stan. Från tre olika håll, så man visste nästan inte vart man skulle titta.. X antal tusen som sköts upp där.. =)
Gratis glögg, godis och pepparkakor var det.
Mindre snöstorm på vägen hem, men vid Landvetters flugplats så övergick det i regn.
Vi kom hem välbehållna, iaf.

Tur att man är en bra bilförare då.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan ju säga som så att klockan 18.00 snöade det i Landvetter.. Då var det kanske bara lokalt på er som det regna då.. =)
Vilken härlig dag ni verkar ha haft i Borås idag!

Linda sa...

Jag bara försökte att hitta en ny metod i strävan efter mindre ätande av semlor i år... Än så länge har jag klarat de... Men de har ju bara gått 2 dagar.. Hi hi hi..

Hoppas allt är bra... O de är tur att du är en sån säker bilförare oxå...
Kran

513andersson sa...

Pia; Det kanske var i närheten då'ra..

Linda; 2 dagar? Jag har den sjunde idag..
Allt är bra, för övrigt, det ser du väl när du läser bloggen? ;)

Buss o kran