30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, januari 03, 2009

Som det kan bli... =/

Fotvård.. Det skulle jag ha igår efter min promenad, tänkte jag. Efter att ha hamnat på middag på "bortaplan" så gick jag med lillan och hennes ömma moder hem för att låna en balja, fil och fotkräm. Nu blev det ju så att jag tog fotbadet där istället för att bära hem alltihopa. Bekvämt värre, samt att jag slapp göra fotbehandlingen själv också.
Vad händer? Jag somnar, uppskattningsvis redan vid 22-tiden.. Vaknar sedan vid 4:30, kan inte somna om, utan jag tar mej hem istället.
Nu är frågan, ska jag försöka sova en stund till, eller ska jag ägna mej åt nåt annat fram till frukostdags och sedan ta en morgonpromenad?

Mina ben och fötter känns helt OK, trots gårdagens långpromenad. =)

Goodie, goodie

Inga kommentarer: