30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, januari 02, 2009

Är huvet dumt får kroppen lida

Bara för att typ hela dagen igår gick åt till att komma i form efter nyårsfesteriet så fick det ju bli lite promenerande idag då. 4,2 km som vanligt fast i tre varv, minnsann.
38;48 , 38;16 och 38;10 blev varvtiderna.
1:55;15 / 12,6 km.. Jag är faktiskt lite stolt över mej själv.
Tar man det bara lite lugnt i början så kan man ju öka takten på slutet. ;)

Undrar hur mina fötter och ben mår imorrn?

3 kommentarer:

TROLLET sa...

ok ok så du hade en sådan där dag igår, aj då.
Nu är jag klar för att ge mig ut på min promenix för dagen. Kram

Anonym sa...

Härligt vännen!!
Så det var din skåra jag följde som du hade nött förut idag.. ;)
Duktigt C!

513andersson sa...

Trollet; Så du har också börjat med promenader? =)
Kram

Pia; Jag nästan svävade fram, så det bör inte blivit nån skåra att följa...
;)
Kram på dej också.