30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, januari 17, 2009

Pyssel-lördag

Usch och fy och blä.
Jag skippar Melodikrysset idag då. Jag mobiliserar kraft för att orka ta tag i den här dagen..
Jag måste diska idag. Det ska dammsugas.
Jag tvättade igår, måste vika och lägga in det rena. Bädda rent ska också göras. Jag måste en sväng till affärn också. Vad ska jag äta idag?
Alla flaskor som står i köket, vem ska panta dom? Ska jag göra det också?

12;25 ska jag till Schweiz också och se herrarnas störtlopp på SVT1.. om det nu inte är inställt. Hoppas inte det, me like störtlopp. =)

Inget för mesproppar.

Det hade nog vart skönt med en promenad idag också.

Hur ska man hinna med allt?

Inga kommentarer: