30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, januari 11, 2009

The master of chicken

Om jag får säga det själv så är jag jävlig bra på att tillaga kyckling. Idag var ju inget undantag, den blev sådär perfekt i köttet som den brukar bli när jag får ansvara för grytor och kastruller.
Likaså med såsen. Liite stark kanske, men med lite limesaft i så löser man det. Spaghetti och vitt vin till det. =)

Perfekt var ju iaf inte Villas insats i Motala idag.. =(
Förlust med 3-5.. Jättebra grabbar.. Inte.

Vi har haft "skiftbyte" efter maten. Lilla T är hos sin mor. Nu är man ensam igen.. Jag vill ju kramas..

Imorrn ska vi jobba igen..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt du är ;)

Nu finns uppdatering om hur det gick!!

Tack för besöket & välkommen åter ;)

Anonym sa...

Vad söt du är ;)

Nu finns uppdatering om hur det gick!!

Tack för besöket & välkommen åter ;)

513andersson sa...

:suckar: =/

Anonym sa...

Tack, tack :)

Det ska jag göra ;)

513andersson sa...

:suckar igen: