30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, januari 12, 2009

Back to life, back to reality

Dagens GRATTIS går idag till..
Per Gessle, 50 år idag. Bild från SvD
och..
Gunde Svan, fast han blir "bara" 47. Bild från Expressen

Tvättat har jag fått gjort idag med. Fy, vad tråkigt, men det måste ju göras.
Det är visst dags att jobba idag också. Hoppas takterna sitter i det här året också..


Tjo-flöjt

3 kommentarer:

Winborg sa...

Skönt att äntligen börja att arbeta igen eller för du har ju varit ledig ett tag nu :)

TROLLET sa...

Ja du du har ju haft turen att vara ledig massor med dagar tänk på mig jag som är studerande jag har inte haft en ledig stund ja, hepp.
Kram

513andersson sa...

Winborg; Jajjämänsan.. =)

Trollet; Jag tänker på dej, jag har ju haft betalt under ledigheten, dessutom.. =)