30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, januari 03, 2009

Lördagkväll, tydligen..

Efter ryggläge i soffan med lite slötitt på TV så kom jag på att det visst är lördag..
TV4Sport visar Sundsvall-Troja.. =/ Låter som det är typ tio personer på läktarn.. Inte som när IF spelar, mao.. ;)
Senare ikväll är det ju semifinal i J-VM också. Kan ju vara nåt att se, kanske?

Det svider som satan i mina ögon också. =(
Det kan vara nåt här hemma som irriterar, när jag är ute på promenad så känns det ingenting, men så fort jag sätter mej i bilen så börjar det svida igen. Jävla knepigt, eller hur? Jag ska prova med lite salva tror jag.

Ska man äta mat idag tro? Det kan bli schnitzel med pommes, om Gud vill och orken infinner sej..

Sällskap hade vart trevligt också..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja Snitzel och Pommes hade ju int esuttit helt fel men tyvärr det är 15 mil enkel resa så tyvärr det får bli någon annan gång, kram

513andersson sa...

Det är lite dålig stil tycker jag. Jag har åkt 75 mil enkel väg för att dricka öl i Norrland en kväll.. =)

Tuben73 sa...

Jag dricker inte i år.
Kram

513andersson sa...

Ich weiß.

Umarmung