30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, januari 03, 2009

Efter regn kommer solsken

Plötsligt blev det en vårdag, och då var det ju inget att tveka på. Ut i skogen, bara.
Jag tyckte jag fick på ett bra tempo, men klockan gick fortare än jag gjorde.
36;08 / 4,2 km. Sedan 21;10 / 2,3..
Alltså 57;18 / 6,5 km. Beröm mottages tacksamt i kommentarsutrymmet. ;)

Nu dusch och lunch. Fast inte samtidigt, såklart.

4 kommentarer:

TROLLET sa...

Ja det var ju bra gjort, fortsätt på detta viset alla de återstående 362 dagarna som återstår. Kram

Anonym sa...

Min lilla blogg är anonym, därför inga bilder på huvudet.. Tack för komplimangen :))

Tack för besöket & välkommen åter ;)

Anonym sa...

Duktig dig!!!
Nu e bloggen fixad nästan igen men den krånglar så jag får inte tillbaka den som den var förut dock.. Men utan det cerisa i inläggsfältet givetvis.. Men jag ska ha mitt cerisa förr lr senare, punkt slut.. =)
Så välkommen åter o läsa en läsbar blogg igen.. ;)
Fotvård o grejer aaaah så härligt.. Borde göra det ngn dag på mig själv kanske, tack för iden!

513andersson sa...

Trollet; Men jag kan la inte promenera så där hela året?
Kram

Crazy; OK dåda.

Pia; Bra där, jag kikar in sen nån gång.
Fotvård kan man behöva ibland, helst om man som vi rör på sej.
Kram