30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, januari 15, 2009

Inlagd gurka och hyreshöjning

Det var ju det jag sa, tre poäng hem till Dalarna.. =)
Jag kan väl erkänna att jag tvivlade liiite på seger när VIK gjorde 3-1-målet, men "vi" vände och vann med 5-4.. Jääjj.. Fortsatt ledning, nu måste väl kvalserien vara fixad? 17 poäng ner till fjärdeplatsen nu, det kan man väl inte tappa på 11 matcher?
VIK Västerås hockey klubbklubb ? ;)
Bild från alltommat.se
Jag fick reda på idag att vi kommer få hyreshöjning i februari..
Med 3,33 % dessutom! Är inte det ganska mycket?
Kan man förhandla sej till en löneökning på 3,5 %, kanske? Netto, såklart. =)
En dag kvar att jobba den här veckan då.

2 kommentarer:

Linda sa...

Tack för grattiset!!!! Ska åka in o köpa lite kulörtvättmedel så jag hinner inte skriva så mycket :-) Ha ha ha...
Kram L

513andersson sa...

Ha ha..
Kulötvätt is da shit.. ;)

Kram