30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, januari 15, 2009

Hej och hå..

Lilla T's simskola har terminstart idag, kl 14 av alla tider, vilket innebär att jag ska få stressa aschlet av mej för att komma i tid till jobbet. Nu tror jag att jag löst det ganska bra.
Jag plockar med hennes äldsta kusin till simskolan, och efter avslutat pass med dusch och påklädning så drar jag till jobbet och han tar hem T. Jag sparar ju flera minuter på det. Fan vad bra jag löst det. =)

Nu blir det repris av På spåret. Lite trivsam underhållning såhär en torsdagsförmiddag.

Är det nån som sett Velourpappa nånstans?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det kan inte vara lätt med alla konstiga tider barns aktiviteter har.. Kul att du löste det ändå :)

Winborg sa...

Vilken planering du fick till :)

513andersson sa...

I am da man, om jag får säga det själv.. =)

Anonym sa...

Här ä velourpappa. Har läst alla bloggar, men saknat inspiration att kommentera. Keep up the good work........