30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, december 18, 2008

Kalas och ingen filmrecension

Jag hamnade på ett 15-årskalas igår.. =)
Tacotårta, äppelpaj med vaniljsås och kaffe.

"Efterfesten", med oss riktigt vuxna bestod av vitt vin. När det var slut så blev det rött.
Sen lite Cinzano på det.
Jag var hemma halv fyra imorse. Det är jobbigt med kalas ibland.

Idag ska jag och lillan till mamma/farmor..

4 kommentarer:

Linda sa...

Kalas är roligt, särskilt när de blir lite spontant...
En fråga! Har du sett Batman-filmen?
Isåfall, vad tyckte du om den?
Kram L

513andersson sa...

Det har blivit några filmer, men ingen Batman. Ser jag den så kommer recension, såklart.

Kram

Anonym sa...

Kalasa kan vara jobbigt ibland..

513andersson sa...

Det var inte jobbigt så sett. Det var en sansad tillställning. Jag menade att det blev så sent. Eller tidigt, eller hur man nu ser på det.