30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, december 01, 2008

Fortfarande november?

Jaha, vi vänder blad på almanackan och ser att det är december idag då. Bara i almanackan kan jag säga. Tittar man ut genom fönstret så är det nog fortfarande början på november. Uppskattningsvis sex, sju plusgrader och regnvått.

Måndag idag också. Fyra dar att jobba. Ledig fredag. =)

Frågorna börjar komma nu om vad jag ska göra på nyårsafton. Framförallt var jag ska vara. Vet inte det än. Inget är bestämt. Vet inte heller om jag är med barn eller inte.
Nån som har nåt förslag? Jag är öppen för det mesta.
Skamliga förslag mottages tacksamt.. ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Försök att INTE vara med barn, det är ovanligt sällsynt hos det manliga släktet och så kittlar det obehagligt när det tas ultraljud.

Anonym sa...

Hahahhaaa håller med Olle...
Både med barn o en player, nu får du ju skärpa dig.. hahahah
Kram på dig, hälsa på jobbet.. Saknar er..
Pia

513andersson sa...

Varför tror jag att Olle Valler inte är den "riktiga" Olle Waller, som syns i TV'n ibland? Kan det ha med stavningen att göra? ;)

Pia; Saknar du oss redan?