30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, november 30, 2008

Player..? Jag?

30 november, visst låter det bekant? Förmodligen för att det är Karl XII:s dödsdag idag,. Ni vet, knappskallen i Fredrikshald, nuvarande Halden i Norge...
Karl XII:s likfärd på väg från Norge
30 november är även Barbados och Skottlands nationaldag. Grattis som faan. Jag har inte varit i vare sej Barbados eller Skottland. =(

Barbados, ser trevligt ut såhär i det svenska novembermörkret.

Skottland verkar också trevligt. Fast det regnar nog mycket och äts alldeles för mycket friterad mat.

30 november, ja. En titt i almanackan säger 'Anders'.. Hur är det, om Anders slaskar ska julen braska..? Vilket innebär att vi får en herrans vit och kall jul då det är duggregn och fyra-fem plusgrader i Göteborg idag.. Ha, det tror jag på när jag ser det. Tro mej, det blir en grön och regnig jul, iår igen. Jävla skit.
Jag blv dessutom kallad för player igår kväll.. =/
JAG? Helt lösryckt! Jag är väl ingen player..?

Inga kommentarer: