30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, december 28, 2008

Filmrecension, som lovat

Det blev som sagt en film till igår.. Recension följer nedan.
Mumien-Tomb of the Dragon Emperor
En kinesik kejsare råkar ut för en förbannelse och 2000 år senare, i 1940-talets slut, är graven uppgrävd och förbannelsen håller på att lösas upp. Kejsaren hungrar åter efter världsherravälde och är på väg att lyckas, bara han hittar ungdomens källa och kan återupppväcka sin 10.000 man starka armé.
Betyg; Medan jag tittade var jag inne på fyra, men med lite distans så ger jag den tre glöggflaskor av fem möjliga. Klart sevärd var den, iaf.
Bild från discshop.se

Uppdrag slutfört, nu blir det frukost.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fabian vilka hemska filmer det finns!!! Kan Du inte recensera t.ex. Åsa-Nisse på hal is eller Sjunde Inseglet??

Anonym sa...

jag såg just den filmen imorse faktiskt....inte nåt vidare...

513andersson sa...

Pappa; Jodå, det kan jag visst. Åsa-Nissefilmerna får fem mosade lingon i betyg. Sjunde inseglet har jag inte sett, men Bergman var aldrig nån favorit hos mej.

Filuran; Tidigare idag så tänkte jag just på att jag nog aldrig fått en kommentar på filmerna jag recenserar, och så gör DU det idag.
Nä, med lite distans som sagt så var den inget vidare, men trots allt ganska OK ändå... :snurrig:
Puss