30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, december 10, 2008

Det hade vart gott med lite glögg

Idag var det en betydligt roligare dag än igår vill jag lova.
På en av banorna står en chef och bygger bil. =/ Efter 40 minuter har han lyckats åstadkomma ett fyra minuter långt stopp också. =))
Så går det när man säger upp kompetensen och låter cheferna jobba. ;)
Till råga på allt så gick banan på bara lite mer än halvfart. =) Ååh, vad roligt det var.
Vi gick hem kl 22 idag. Ledig torsdag, fredag och måndag. Lite infomöte på tisdag, och går hem när vi är färdiga. Sen är det ledigt fram till efter trettonhelgen. Jäjj..
Sa jag att vi har betalt under dom lediga dagarna? ;)

Det var visst lite spännande i Nobelhallen ikväll..
Bofors ledde med 3-2 tills det var 30 sekunder kvar av matchen, då Pelle P gör 3-3. När det var sju sekunder kvar av förlängningen så gör IF 4-3.
Vad var det jag sa? Vi förlorar aldrig mot Bofors. =)

Det hade vart gott med glögg nu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad av mig, gå in o kika på min blogg.. =)

513andersson sa...

*Utmaning ignorerad av diverse anledningar*

Kommentera gärna inlägget också.
Kram

Anonym sa...

Du kan ju beskriva den saken då..! ;)

Linda sa...

Ursäkta på mig!!! Självklart vill man ju ge bort kommentarer oxå!!! Du har helt rätt i det!! Ha de bra... Kram L