30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, november 28, 2008

Röjet som kom av sej..

Jag visste det, mitt heldagsprojekt får delas upp i två omgångar. =(
Det är ju så fasligt svårt att komma igång ibland. Jag har ju iaf fått slängt alla påsar med papper och även burkarna fick åka till de sälla jaktmarkerna. Dammsugningen hann jag inte så mycket som jag ville. Typ tjugo minuter bara med mattan i vardagsrummet. =/ Fy faan vilket as att hålla ren. Blä. Sen var det ju dags att hämta tvätten och hämta lillan. Sen var det handla och handla på schemat, och nu är det mörkt... Inte en chans att se vad man dammsuger då. Jag gör mat och diskar så dammsuger vi imorrn, OK?

Pyttipanna med öl är ju inte fel, och sen är det hockey. =)
Jag läste på Moras hemsida att fördelen för Mora ikväll skulle vara hemmaplan och publikstödet. Hahaa, jag skrattar ihjäl mej.. =) Vilket publikstöd?

Fredagskramar på Er.. =)

1 kommentar:

Tuben73 sa...

Tack för rosen, den värmde.