30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, november 28, 2008

Fullt upp, lite hockey och dagens ros

Dagens to-do-list;
Diska, städa, tvätta kl 11, slänga returpapper, panta burkar och flaskor och handla lite. Det känns som om det här kommer ta hela dagen.. =/ Lite öl får man väl handla till kvällens hockey också för...

..det är en historisk match i hockeyallsvenskan ikväll.
Mora mot Storebror IF. Inget konstigt i det, bara det att
IF-fansen stannar kvar i Leksand och har partyparty i EA och ser matchen på jätte-TV istället. Och här sitter vi och ser på vanlig TV.. Det får duga, helt enkelt.
Kl 19 ikväll börjar sändningen. Kanalen är TV4Sport.

Dagens ros går till Tuben för hjälp med att få in en besöksräknare i bloggen också. Det är väl iofs lite synd att den även räknar mina titt också, annars är den väl rätt OK tycker jag. Och schnügg är den.

Frukost nu, sen full fart. =/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då har du en lika rolig dag framför dig som mig.. Fast jag har redan hunnit avverka en del.. Tack o lov..
Härligt att du fått upp en besöks räknare, visst e de kul o se hur många som vart inne på ens blogg.. =)
Ha en fortsatt trevlig dag med alla göror.. ;)
Pia

TROLLET sa...

Jaha ja så har även jag hunnit halvvägs med mitt göra suttit i skolan på två föreläsningar från 8:30 till 12:00 nu skulle man också fixa en massa saker men jag säger som vi gör här i SKARABORG örk inte just nu. Party i morgon 35års kalajs fixat paketet redan, KLART.
Dop på söndag ej fixat paketet så det får bli i morgon innan partyt.
Ha ena trevlig helg så syns vi om exakt ena vecka, välkommen.