30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, september 13, 2008

La promenix och F1

Dåså.. har jag vart ute på promenad igen.
Som vanligt 4,2 km som jag tänkte ta på två varv.
Kom på efter halva första varvet att klockan började bli lite för mycket för såna här övningar så det blev bara ett varv.
36;37 gick det på iaf. Hyffsat godkänt.
Avslutade med ett varv på 2,3 km också.
20;45 tog det.
Jag får den sammanlagda tiden till 58;22 över 6,5 km.
Rätta mej om jag har fel.

Ett spännande F1-kval var det idag iaf. Regn, uppehåll en stund och sen mera regn.
Chansartat, men spännande för oss som tittar på.

Fyra dagar kvar nu. =)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var ett spännade kval, återstår att se hur det går idag :) Hoppas på det bästa helt klart. Ha en bra dag

513andersson sa...

Jim?
Hej Jim.. Long time, no see..

Anonym sa...

Har han dött?? Inget bloggande igår o inget än.. =( Dåååligt... ;) Ses senare på jobbet..

Anonym sa...

F varu går och går och går.. Jag cykklar jag, hela 1.5 km åt gången. Ha ha ha.

Anonym sa...

o här händer de mkt!! =(

513andersson sa...

=)
Kul att ni saknar mej.