30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, september 13, 2008

Sommartider igen

En strålande dag i Göteborg idag. Solsken från en sååå blå himmel. =)
*sommarflashbacks* Det är bara liiite kallare än i somras.

Dagens schema;
-Plock och städ.
-Diska
-Bolaget
-F1-kval från italienska Monza. (Prio ett, som vanligt.)
-Promenad
-FA fram till läggdags.

Jag klarade nästan hela Melodikrysset själv också, minsann.
Fast det satt rätt långt inne med några saker, men det tog jag i snabbgenomgången sen.
Ska man veta att Nino Rota skrivit musiken till Gudfadern?
Det jag däremot inte kunde var L12, förkortning på en orkester. Förmodligen plättlätt, men vet man inte så vet man inte. Trollet vet kanske? Eller Tuben?

Nu blir det sen frukost här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trollet vet allt.
BAO Benny Anderssons Orkester

Jaha du här är nästan allt bara bra förutom att jag har åkt på ett njurstens anfall inte roligt.

513andersson sa...

Men tack för det. Benny Andersson känner jag ju till, ju.
Annars tyckte jag att jag var jävligt duktig.
(Jag är alltid duktig.)