30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, juni 18, 2013

Satans jävlar..

Vi tar det från början; Jag kommer till jobbet, parkerar bilen, låser och råkar tappa bilnyckeln. Böjer mig ner för att ta upp den, och så pang, händer det nåt i ryggen, och så går jag som en gammelgubbe som skitit ner sig. =(
Såg förmodligen rätt kul ut, men satans jävlar i helvete vad ont det gör när jag går! En smärta som sitter i svanken, och liksom strålar ner i rôven och höger vad, men ingenting i låret, det är ju konstigt..?
Det lär bli akuten first thing in the morning. Detta håller ju inte, det är ju för tusan bodypump på torsdag...

..som jag nog får avboka. Men annars mår jag bra, minsann.

2 kommentarer:

Tina Högman sa...

Tur du har köpt mer kuddar då! Krya på dej! Men kör inte med Lillan för mycket bara...

513andersson sa...

Gud hjälper den som hjälper sig själv.



;)