30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, november 21, 2012

Tippen, check

  • Tippen
  • Måla vägg
  • Rensa garaget
  • Räfsa upp löv
  • Plocka nedfallna äpplen
  • Måla färdigt baren
  • Fixa hyllor och ljus i TV-rummet
  • Sätta upp duschdraperi
  • Bygga en ramp så man kan köra in bilen i garaget
Så, då är det bara resten kvar... Lunchbreak nu, sen åker vi och tömmer det sista i lägenheten.

3 kommentarer:

lata syster sa...

Hmmm... " att göra " listan känner jag igen som gammal husägare. Det är inget jag saknar!!!
Tacka vet ja hyreslägenhet med en trevlig vaktmästare =)

Men det är bra att du har kul kära lillebror =)

Louise sa...

Jag glömde ta med mig äpplen =(

513andersson sa...

Syster; Kul och kul.. Jag börjar förstå dom som säger att en husägare aldrig är sysslolös..
Jag siktar dessutom på att bli vår egen schönen Hausmeister. ;)

Lollo; Jag kan messa några. =)