30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, juni 21, 2012

Utan snus

En halvtimmes pinande av bål och biceps/rygg, det blev facit av dagens gymmande. Ja, och så solningen efteråt, förstås.. ;)
Förmodligen lägger jag för lite tid varje gång på gymmet, men jag har ju å andra sidan ränt dit i över ett halvår nu, och en liiiten förändring på kroppen hade ju vart trevligt att se...

2 kommentarer:

syster yster sa...

En vältränad kille i min närhet (gissa vem) lägger ca 1,5 timme / 3 ggr / vecka på att lyfta vikter.
Crosstrainer ger kondition men inte synliga muskler om det är det du är ute efter.
Vet inte om det är bättre att träna ofta och lite eller längre tid och inte lika ofta???

513andersson sa...

Hmm, jag får nog prata med gympersonalen tror jag.