30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, april 20, 2012

Snudd på misshandel...

..av mina stackars armar. La på lite mera vikt än vad jag brukar ha, så imorrn bör jag ha lite träningsvärk, vilket jag inte hade idag. =)
Även bålen fick lite mera motstånd än vanligt. Rodde sedan 2.500 meter9:22 och avslutade passet med en stund i solariet.
Dagens vikt var 74,0 kg i alla fall.
Vad hittar du på idag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig du blivit med din träning och jag tror minsan du sätter alla kilon på mig nu som du blir av med. =)

Keep on the god work!

/ Arbetskolegan och den tränanade preggo Pia.. =)

Hälsa "tanten" med och be henne krya på sig och även stå emot godis och dumma LL som ber henne utföra massa konstigheter på jobbet, hårt mot hårt lönar sig på företaget har jag märkt... =)

513andersson sa...

Well, sådär jättemånga kilon har jag ju inte tappat dåda.. men visst är jag duktig på gymmet, ja.. :)
Tack för att du läser..