30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, april 15, 2012

SM-guld eller inte?

Slutspelshockeyn har kommit fram till finalmatch nr 4. Brynäs leder med 3-0  i matcher, och har chans att avgöra ikväll. Jag hoppas dock att Skellefteå vinner, så kan Brynäs avgöra i nästa match i Skellefteå istället.
Varför? Därför att det är inte är lika mycket Brynässupportrar i Skellefteå som i Gävle., och således inte nån massinvasion av publik på isen efter ett bärgat SM-guld.
Jag hatar när publik ska in på isen, och gärna fjanta sig framför TV-kamerorna under nån intervju.
Go, Skell, go..

2 kommentarer:

Tina Högman sa...

Här hemma har vi inbördeskrig, eftersom Morten tycker Brynäs ska vinna, och han blev måttligt besviken igår.
Jag håller ju på Skellefteå då och lever på hoppet nu, även om jag inser realistiskt att Brynäs troligen tar hem guldet.
Men man kan väl hoppas!?

513andersson sa...

Jag är neutral, bara jag slipper se publiken på isen under firandet.. Men imorrn jobbar jag och får hålla till godo med en radio, förhoppningsvis.