30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, februari 18, 2012

Mellon 2012, del 3

'Cirkus Mellon' fortsätter sin resa genom Sverige och stannar till i Leksand den här helgen. Det är för mig en hel del okända artister som tävlar, men Andreas Johnson känns väl ganska självklar i en final?
Molly Sandén är en annan som jag tror går vidare, likaså Mattis Andreasson, vem nu det är. Aldrig hört talas om, tror jag.
Två platser kvar, och jag tror Love Generation tar den ena. Björn Ranelid är tydligen segertippad enligt tidningarna, så då får jag väl tippa honom också då'ra.
Ikväll vet vi hur det gick. Vi myser på här, helt slutkörda efter kalasandet och varvar ner med lite champagne...
..bara för att fira lite.

Inga kommentarer: