30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, februari 11, 2012

Mellon 2012, del 2

Spektaklet fortsätter, idag är dom i Scandinavium, Göteborg. Ulrik Munther är en av finalisterna. Jag menar, hur ska denna sockersöte unge flickidol kunna misslyckas?
Andreas Lundstedt går också vidare, denne charmör med både kvinnliga och manliga beundrare kan ju bara inte heller missa att gå vidare.
Tjejkvartetten Timotej, som ju borde vara en killduo och heta Tim&Tej... ..går nog också vidare, bara för att..
David Lindgren är för mig helt okänd, men sjunger man en 'Danny Saucedo-låt', kan dansa och dessutom ser bra ut, ja, då är det ju klart.
Thomas DiLeva går vidare bara för att han är så kass och folk röstar på honom bara för det.

5 kommentarer:

Gösta Knutsson sa...

Kass var ordet, sa Bill till Bull.

Tina Högman sa...

Jag har sett DiLeva live på en festival. Det var... intressant.

513andersson sa...

Tina; Sånt talar man inte högt om, att man sett DiLeva live...?

Tina Högman sa...

Nä... det var därför jag poängterade att det var på en festival. Jag var i första hand där för Hammerfall och The Ark, men man var ju lite nyfiken på hur den där DiLeva skulla vara.

Therese sa...

Aaa... Hoppas att det är en super bra artist som jag gillar på min födelsedag,och jag håller med om Dileva jag menar fula Dileva.